EY ELLIIIIIIS.
Meinderts tunnel oh Leauhve!

ik ga geen (p)review schrijven van iets waar julie zelf de demo van kunnen downloaden. De demo echter voldoet niet om een duidelijk beeld te krijgen van L4d2, maar als je een aantal plus en minpuntjes wilt hebben, bij deze
plus
- Mooie uitgebreide lange maps met dito omgevingen. Soms duren de maps eigenlijk net iets te lang, maar dat maakt het leuker. Ze zijn allemaal erg sfeervol en netjes afgemaakt.
- Andere maps dan in deel 1. Een geheel andere setting zorgt voor een andere sfeer, en ook dit klopt weer gewoon. sommige maps hebben kleine gimmicks die ik niet gan verklappen maar het wel leuker maken
-Wapens en uitbreidingen daarvan zijn leuk. Erg goed gevonden is bijvoorbeeld de explosieve en de brandbare munitie. leuke mogelijkheden.
-Mp is hetzelfde. Er zijn meer modi die ik nog niet gespeeld heb.
-Gebeurtenissen ingame aangepast. Niet meer campen in een hoekie. Maar van alle kanten bestormd worden vraagt om teamwork. Gedegen teamwork want het spel is moeilijk. een STUK moeilijker dan deel 1.
Minpunten
-Misschien iets teveel van hetzelfde wat we in deel 1 ook zagen. Het basisconcept is hetzelfde. Je betaalt 30 eu, en sommige mensen vinden dat veel. Ik vind dat niet, en het is het zeker waard.
- Moeilijk, chaotisch. dit kan een minpunt, maar ook een pluspunt zijn
-Dennis vind het een heel klein beetje laggy, hij krijgt er een lag-gevoel bij. "dat je schiet, en dat je dan net een tiende van een seconde datn later het schot ziet zo..." (letterlijk overgenomen)
- En een minpunt is dat Jan 'm straks ook heeft (Dat zei dennis, maar ik begrijp m wel dat we dan wel veel teamdamage mogen verwachten :O )