• brink_button image image game_banner_bc2 brink_button game_banner_l4d2 game_banner_MW2 game_banner_bc2 image zwart

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: MAFIA 2
BerichtGeplaatst: di aug 31, 2010 7:32 pm 

TGM
TGM
Zo juist uitgespeeld. Einde is zeer teleurstellend.

Oke, ik verwacht niet hetzelfde als Mafia 1, maar zoals nu.. nee.. (Mensen die Mafia 1 hebben uitgespeeld snappen wat ik bedoel) Het is moeilijk vergelijken met Mafia 1. Dat was voor die tijd een geweldig spel.

Nog steeds vind ik het een prima spel, maar de verwachten waren te hoog. De sfeer was geweldig, je speelt bijna een film ipv een spel. De Ai is niet altijd lekker. Soms goed, vaak slordig. (maar oke, script maar eens zo'n spel dat alles top werkt)

Grafisch is het top! (speel op full hd) Mis wel de free ride, en dat je bv taxi's kan besturen, of wat dan ook. (komt er hoop ik aan met een dlc) De opdrachten in Mafia 1 vond ik beter gevarieerd.

Auto's vond ik leuk, en prima rijden. (verschilt erg veel van auto tot auto, je rijdt nu eenmaal jaren 50 auto's, die zijn niet zo geweldig) Ik heb ooit een legend race game gehad, met race auto's uit de jaren 50/60, die waren niet te besturen

Overall: 8

Profiel  

BerichtGeplaatst: di aug 31, 2010 7:40 pm 

TGM
TGM
Citaat:
Mafia II krijgt op 7 september downloadbare content genaamd Jimmy's Vendetta. De downloadbare content verschijnt voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC en kost 800 Microsoft punten op Xbox 360 en 7,99 euro op PlayStation 3 en PC.
© Gamer.nl

Het DLC-pakket bevat dertig nieuwe missies, waarbij spelers met Jimmy onder andere liquidaties uit moeten voeren evenals autoachtervolgingen aangaan.

Jimmy doet al het vuile werk voor de maffia wanneer anderen de klus om bepaalde redenen niet af kunnen maken. Verwacht dus een flinke dosis actie.

Eerder kwam al The Betrayal of Jimmy uit, dat sinds de lancering van Mafia II exclusief op PlayStation 3 verkrijgbaar is. Het is niet bekend of deze downloadbare content op een latere datum nog naar andere systemen komt.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 11:15 am 

Administrator
Administrator
Ik heb op basis van eigen ervaringen en reacties van anderen afgelopen weekend mijn nog niet uitgeleverde DVD lekker gecancelled.

Zit nu op de helft van het spel en ik denk dat het daar bij blijft....

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 5:23 pm 

TGM
TGM
GlobalWar schreef:
Ik heb op basis van eigen ervaringen en reacties van anderen afgelopen weekend mijn nog niet uitgeleverde DVD lekker gecancelled.

Zit nu op de helft van het spel en ik denk dat het daar bij blijft....

Waarom verbaast me dit niet bij jou :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 7:38 pm 

Administrator
Administrator
Een door mij uitgespeelde singleplayer is goud waard en behoort tot de absolute spellen top. Ik wil zelfs de Scale of GlobalWar introduceren. Waarbij het percentage uitgespeelde singleplayer het cijfer vormt. Mafia 2 scoort nu 48.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 10:42 pm 

TGM
TGM
GlobalWar schreef:
Een door mij uitgespeelde singleplayer is goud waard en behoort tot de absolute spellen top. Ik wil zelfs de Scale of GlobalWar introduceren. Waarbij het percentage uitgespeelde singleplayer het cijfer vormt. Mafia 2 scoort nu 48.

Jou scale is denk ik niets toevoegend. Laten we het bij betrouwbare site's houden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 11:28 pm 

TGM
TGM
Hoeveel "chapters" zijn er eigenlijk?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo sep 01, 2010 11:46 pm 

TGM
TGM
Grappig....ETQW scoort nu 0% op de global madness scale. Quake 3 ook.

Profiel  

BerichtGeplaatst: do sep 02, 2010 8:48 am 

Administrator
Administrator
TheForceZ schreef:
GlobalWar schreef:

Jou scale is denk ik niets toevoegend. Laten we het bij betrouwbare site's houden.

Je bedoelt die sites die hun reviews krijgen van zogenaamde journalisten die een spel niet eens opstarten en al een oordeel kunnen geven???

Ik ben pas recent begonnen met het echt waarderen van het fenomeen singeplayerspellen. Eigenlijk pas sinds Fallout 3 en CoD3 maar dat zijn niet de enige SP's die ik uitgespeeld heb natuurlijk. Het eerste spel wat ik uitgespeeld heb was DukeNukem3D. Daarna volgen (niet perse in deze volgorde) Doom2, Quake2, W:ET, Quake4, HL2 ep1 en 2, alle CoD's, Halo 3 en Halo ODST.

VonSnietzel schreef:
Grappig....ETQW scoort nu 0% op de global madness scale. Quake 3 ook.

Grappig dat je nu twee spellen noemt die niet eens beschikken over singeplayer dus die schaal gaat daar niet op :)

Maar misschien mag ik jullie uitdagen in het vermelden van een persoonlijke top 5 SP en MP en ook waarom dit spel in je top 5 staat.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 12:22 am 

TGM
TGM
Tuurlijk noem ik twee spellen waar die schaal niet op gaat. Daarom werkt de schaal ook niet.

Enige wat telt is het aantal uren spelplezier (liefst met meerdere zielen want dat geeft meer vreugd)

Quake 2, 3. COD 1-6, de meeste MOH's, Wolfenstein, RTCW, Half life 1, 2, Portal, Far Cry, Crysis, FEAR, Space Quest 1, 2 en 3, Leisure suit larry, Starcraft, Red Alert 2 en Total Annihilation zijn dan stuk voor stuk toppers (in hun tijd).

Andere schaal is de spijtfactor. Op nummer 1 staat bij mij ETQW. Echt zonde van iedere eurocent. Één grote stroggle. Nummer 2 en verder o.a. MOH Pacific Assault en alle C&C spelen die uit zijn gekomen nadat westwood was overgenomen door EA.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 11:09 am 

TGM
TGM
VonSnietzel schreef:
Tuurlijk noem ik twee spellen waar die schaal niet op gaat. Daarom werkt de schaal ook niet.

???

VonSnietzel schreef:
Andere schaal is de spijtfactor. Op nummer 1 staat bij mij ETQW. Echt zonde van iedere eurocent. Één grote stroggle.

Persoonlijk heb ik van andere game veel meer spijt.
ETQW vond ik erg leuk alleen werd het na een tijdje een beetje saai, geen veranderingen etc.
Ik heb bv meer spijt van Team Fortress... maargoed das persoonlijk. ^-^

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 12:03 pm 

Administrator
Administrator
Ik denk dat William de enige hier is die ETQW niet heeft kunnen waarderen. Waarschijnlijk had ik het nu nog gespeeld als er nog support zou zijn als in nieuwe maps en improvements.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 2:36 pm 

TGM
TGM
Citaat:
Ik denk dat William de enige hier is die ETQW niet heeft kunnen waarderen

Wat is het punt?

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 3:22 pm 

TGM
TGM
GlobalWar schreef:

Je bedoelt die sites die hun reviews krijgen van zogenaamde journalisten die een spel niet eens opstarten en al een oordeel kunnen geven???

Yip.. die gasten die BC2 ook zo goed vonden... Met BC2 kon je beter schieten, was overzichtelijk, beter gebalanceerd etc......

Ik hoef jou toch niet te vertellen dat je moet lezen tussen de regels he? ::) EN de goeie site's te vinden!

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr sep 03, 2010 8:24 pm 

TGM
TGM
Zo, spel is klaar. De oplossing bij missie "Pay Bruno Back" is niet alleen de missie over te doen maar de gehele chapter.

En ja. het einde is echt een anticlimax, helaas.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]