Na 9 chapters te hebben gespeeld hieronder
mijn mening:
- In het begin keek ik nog wel de filmpjes die tussen door voorbij komen en je op zich nodig hebt om het verhaal een beetje te kunnen volgen.
Dit gaat me echter nu (al) tegen staan omdat er teveel van dat soort filmpjes in voor komen.
- De opdrachten die je dan (uiteindelijk) krijgt vindt ik zeer kort en ook niet echt boeiend/spannend en voordat je het weet zit je weer naar een filmpje te kijken.
Ik hoop dat dit nog in de volgende chapters gaat veranderen.
- De auto's rijden kut het zijn net slakken en vliegen soms te snel uit de bocht, maar misschien ben ik een beetje verwend door de laatste GTA.
Er rijden er in deze Mafia tijdperk natuurlijk geen supersonische auto's.
- Tijdens een chapter waarbij Vito naar de gevangenis loopt en dat hij tussen allerlei andere gevangen loopt zien de gevangen er allemaal hetzelfde uit.
De negers zitten bij de negers, aziaten bij de aziaten etc. Echter ze hebben bijna allemaal dezelfde gezichten..beetje amateuristisch.
Zo ook een voorbeeld dat Vito Joe moet weg brengen nadat ze in de kroeg hebben gezeten.
Joe is super bezopen en staat nog even voor het voertuig een praatje te doen. Het is duidelijk zichtbaar dat Joe niet normaal kan staan en tijdens het dronkenmanspraat wankelt Joe ook als een bezopen man ernstig heen en weer.
Als Joe klaar is met zijn praat en hij moet een paar meter naar het voertuig lopen, loopt die in 1 strakke lijn er na toe en stapt in....
Hoop niet dat er teveel van dit soort "kleine" dingetjes in gaan zitten.
- Ik vindt het gewoon (nog) niet spannend.
- Grafisch is het wel mooi maar het overtreft zeker geen ander gemiddelde game van deze tijd.
Ik ben niet echt een Mafia / GTA kenner, maar als het van twee verschillende makers afkomt dan heeft er iemand plagiaat gepleegd.
Radartjes, mapkaart, manier van instappen enz enz .. het is allemaal het zelfde.
Soldaat's conclusie:
Ziet er leuk uit / voor de verandering tussendoor is deze wel oke / teveel en soms te lange tussen stukjes (filmpjes)/ Saaie/korte opdrachten.
Blij dat ik deze op Usenet voorbij zag komen
Ik las ergens op het internet dat iemand Mafia2 in 8 uur had uitgespeeld, ik vraag me af hoeveel dat is als je alle filmpjes gaat skippen...